Autor |
borgpl
---Admin---

Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ty to wiesz ?
Śro 17:12, 10 Sie 2005
|
|
Wiadomość |
|
Witam...
Paladyni są czcicielami Świętego Blasku i obrońcami Przymierza. Można ich spotkać od północnych lasów Trisfal Glades, gdzie zwalczają postępujących Forsaken'ów, aż do południowych Przeklętych Ziem, gdzie nieustannie czuwają by demoniczne siły ponownie nie przeszły przez Mroczny Portal. Znakomicie władają potężnymi młotami i siłą Światłości, ci święci wojownicy dowodzą w wielu bitwach, zawsze rzucając się w najniebezpieczniejsze miejsca.
Paladyn to połączenie wojownika i maga. Jest idealny dla drużyny ze względu na uzdrawianie, pieczęcie i inne zdolności. Paladyni mogą mieć jedną aktywną aurę wpływającą na niego samego i innych członków drużyny oraz użyć specjalnej pieczęci na poszczególnych postaciach. Paladyn jest na prawdę trudny do zabicia, dzięki swojemu asortymentowi zdolności obronnych. Szczególnie dobrze radzi sobie z, Nieumarłymi, ponieważ niektóre z jego umiejętności zostały zaprojektowane właśnie do tego.
Dostępne Bronie: Młoty, jedno ręczne i dwu ręczne maczugi, jedno ręczne i dwu ręczne miecze (po treningu)
Standardowe bary: Zdrowie/Mana
Dostępny Ekwipunek: kolczugi, skórzane zbroje, tarcze, puklerze i płytówki (po treningu)
Sugerowane profesje:
Paladyn posiada zdolność leczenia, więc raczej nie potrzebuje jedzenia. Z paladyna może być dobry górnik/inżynier lub górnik/kowal. To zależy od Twojego wyboru. Zielarstwo/alchemia też mogą być dobrym wyborem ze względu na specjalne mikstury.
Charakterystyka umiejętności Paladyna.
Aury
Aury są najbardziej charakterystyczną umiejętnością Paladyna. Dzięki nim, wzmacnia się nie tylko on sam, ale cała jego drużyna.
Możesz mieć tylko jedną aurę aktywną w jednej chwili. Musisz zdecydować, która jest najbardziej odpowiednia w danej chwili. Jeśli w jednej drużynie jest kilku paladynów możecie wtedy aktywować tyle ilu jest paladynów, ale aury się nie kumulują to znaczy, że niezależnie od tego ile będzie takich samych aur efekt zostanie ten sam. Jeśli znajdziesz się w drużynie z innym paladynem zapytaj go, jakiej aury chce użyć a ty wybierz inną tak, aby się uzupełniały.
Pieczęcie
Nie tylko aury mogą wspierać w walce całą drużynę, w której znajduje się Paladyn. Doskonałym wsparciem są też pieczęcie.
Pieczęcie to rodzaj krótkich buffów. Paladyn może aktywować tylko jedną pieczęć w tym samym czasie. Intencje gracza decydują o tym, jaka pieczęć będzie najlepsza w danej chwili, a zmienianie pieczęci zależnie od tego, co się dzieje. Jeśli w drużynie jest kilkoro paladynów, to limitem jest pieczęć na osobę. W ten sposób mając w drużynie dwóch paladynów wszyscy członkowie drużyny mogą mieć po dwie pieczęcie.
Święta magia
Zaklęcia oparte na świętej magii są głownie defensywnymi. Mają nas chronić przed różnego rodzajami atakami i złymi zaklęciami. Jest jednak także kilka czarów, dzięki, którym możliwe jest zadawanie obrażeń tym rodzajem magii.
Undead Tools
Stworzeniami, których najbardziej boją się Paladynów są Nieumarli. To właśnie Paladyni najlepiej radzą sobie z tą plagą, która dotknęła Azeroth.
Kiedy zobaczysz nieumarłego potwora, użyj wszystkich zdolności przeciwko nieumarłym, możesz je zdobyć u trenera. Teraz zacznij je trenować (poprzez ich używanie) dzięki nim będziesz miał większą szansę na sukces. Popytaj ludzi gdzie możesz znaleźć nieumarłe potwory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
    |