Autor |
borgpl
---Admin---
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ty to wiesz ?
Pią 14:40, 12 Sie 2005
|
|
Wiadomość |
|
Witam...
Ogólnie
Walka jest nieodzowną częścią gry World of Warcraft. Trzeba walczyć podczas podróżowania po świcie Warcarft, trzeba walczyć podczas wykonywania questów i wtedy gdy chcemy się zmierzyć z innym graczem w pojedynku na arenie. Atakować możemy wtedy gdy postać jest odpowiednio blisko. Dla łucznika będzie to dość duża odległość, osoby walczące mieczami, toporami i innymi tego typu broniami muszą być w zwarciu z celem by go zaatakować. Również zaklęcia będą miały swój zasięg, który będzie uwarunkowany rodzajem rzucanego czaru. By zaatakować jakąś bestię trzeba najechać na nią kursorem a następnie kliknąć, a postać będzie walczyć dopóki nie zabije wroga lub sama nie zginie. Nie ma tu żadnego żmudnego klikania, ale czysta przyjemność, gdyż podczas takiej walki mamy czas na rzucenie zaklęcia i przeanalizowanie całej sytuacji by np. zaatakować innego wroga lub po prostu uciec! Jeżeli cel zostanie trafiony pojawią się nad nim cyfry, które będą nas informować ile punktów życia zostało mu zabranych. Ubytek jego zdrowia będzie widoczny także na pasku celu, obok jego portretu.
PvM
PvM jest skrótem od wyrażenia Player versus Monster czyli Gracz kontra Potwór. Jest to zdecydowanie najczęstsza forma walk w World of Warcraft. Potwory rozrzucone są po całej mapie i napotykać się je będzie właściwie na każdym kroku. Istnieje możliwość atakowania jednego potwora przez kilku graczy lub też odwrotnie. Niektóre kreatury będą nawet wymagać walki w drużynie gdyż będą zbyt potężne by pokonać je samotnie. Zróżnicowanie przeciwników będzie ogromne, a potworów pod dostatkiem co na pewno nie pozwoli sie nam nudzić.
PvP
PvP, jak nietrudno się domyśleć jest skrótem od wyrażenia Player versus Player co w dosłownym tłumaczeniu oznacza walkę gracza z graczem. Dla wielu będzie to jedyny i główny sens gry dla innych nudna i nieciekawa rozrywka, nie ma jednak wątpliwości, że MMORPG'i idą coraz bardziej w tym kierunku i gry bez możliwości sprawdzenia się w walce z innym graczem tracą olbrzymią rzesze fanów. teoretycznie pojedynek taki niczym nie różni sie od zwykłej walki z potworami, jednak świadomość, że drugą postacią kieruje myśląca istota, a nie komputer powoduje, że jest to niezwykle popularny rzecz w tego typu grach, gdyż nic tak nie podwyższa morale jak pokonanie sąsiada w WoW:) Prawdopodobnie będą nawet dostępne serwery na których będzie można atakować innych graczy w dowolnej części świata Warcarft, a nie tylko w wyznaczonych arenach. Po śmierci postać nie wraca do życia, co oznacza, że każda walka jest na śmierć i życie w dosłownym tego słowa znaczeniu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez borgpl dnia Śro 21:58, 17 Sie 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|